Om Oss

Who this?

Hvem er vi?

Vi er et upretensiøst mediebyrå. Det betyr at vi rett og slett gir litt faen. Ikke i produktivitet, effektivitet, kvalitet eller service – det bryr vi oss veldig mye om – men i å prøve å være eller fremstå som noe vi ikke er. Hvorfor skal vi gidde det?

Vi er unge entreprenører som liker å ha det gøy, som ønsker å dyrke lidenskapen vår, og som mener forretninger ikke behøver være særlig anstrengt. Glem stive møter, upersonlige relasjoner og en overdreven pretensiøs retorikk som, la oss være ærlig, egentlig bare er et ork for begge parter.

Joda, vi opererer nå med nokså formelle kontrakter av rent juridiske årsaker – såpass innrømmer vi – men utover det mener vi at forretninger ikke behøver å være vanskeligere enn det er. For i realiteten er det egentlig veldig enkelt. Du vil se ut som en mill. Eller ti. Vi hjelper deg å se ut som en mill. Eller ti. Eller hundre.

Carl Fredrik G. Løken (Daglig Leder) og en løk.

Carl Fredrik G. Løken (Daglig Leder) og en løk.

Hvem er vi?

Vi er et upretensiøst mediebyrå. Det betyr at vi rett og slett gir litt faen. Ikke i produktivitet, effektivitet, kvalitet eller service – det bryr vi oss veldig mye om – men i å prøve å være eller fremstå som noe vi ikke er. Hvorfor skal vi gidde det?

Vi er unge entreprenører som liker å ha det gøy, som ønsker å dyrke lidenskapen vår, og som mener forretninger ikke behøver være særlig anstrengt. Glem stive møter, upersonlige relasjoner og en overdreven pretensiøs retorikk som, la oss være ærlig, egentlig bare er et ork for begge parter.

Joda, vi opererer nå med nokså formelle kontrakter av rent juridiske årsaker – såpass innrømmer vi – men utover det mener vi at forretninger ikke behøver å være vanskeligere enn det er. For i realiteten er det egentlig veldig enkelt. Du vil se ut som en mill. Eller ti. Vi hjelper deg å se ut som en mill. Eller ti. Eller hundre.

En løk har mange lag

Til tross for at vi – gratulerer, du gjettet riktig – er opptatt av lek og morro, og i tillegg ønsker å dyrke en arbeidskultur hvor det er rom for å være seg selv og lov å ha det gøy, har vi, slik som løken, flere lag.

Nei, vi gidder ikke ta oss selv høytidelig. Men det betyr ikke at vi gir faen i alt. Langt der ifra. Er det noe vi virkelig ikke gir faen i så er det kvalitet.

For kvaliteten. Er. Hellig. Ferdig snakka. Og uansett hva vi måtte levere av tjenester kommer vi til å strekke oss forbanna langt for å levere innhold av ypperste kvalitet, samtidig som vi sørger for at du får akkurat den servicen du fortjener!

 

Innerst i løken

Helt innerst i løken, bak lag med lek og morro, og bak lag med respekt for service og kvalitet, kan vi skimte lag med hint av et litt filosofisk aspekt. En skulle kanskje ikke trodd at et firma som markedsfører seg med noe så banalt som «vi gir faen», og som skaper brand awareness gjennom en løk, har så mye som et snøfnugg av substans. Tro det eller ei, vi er faktisk ganske opptatt av å være tro mot verdiene våre. Og det innebærer å kunne stå inne for det vi markedsfører. 

Pretensiøst? Joda, vi innømmer at det høres forferdelig politisk korrekt ut. Og hvor vidt du velger å tro på oss får være opp til deg. Men vi er virkelig genuint opptatt av at det vi kommuniserer på vegne av kundene våre skal ha en positiv betydning for markedet, samfunnet og kundene.

Karoline Josefine Bjerkely (Fotograf og koordinator) og en løk.

En løk har mange lag

Til tross for at vi – gratulerer, du gjettet riktig – er opptatt av lek og morro, og i tillegg ønsker å dyrke en arbeidskultur hvor det er rom for å være seg selv og lov å ha det gøy, har vi, slik som løken, flere lag.

Nei, vi gidder ikke ta oss selv høytidelig. Men det betyr ikke at vi gir faen i alt. Langt der ifra. Er det noe vi virkelig ikke gir faen i så er det kvalitet.

For kvaliteten. Er. Hellig. Ferdig snakka. Og uansett hva vi måtte levere av tjenester kommer vi til å strekke oss forbanna langt for å levere innhold av ypperste kvalitet, samtidig som vi sørger for at du får akkurat den servicen du fortjener!

 

Karoline Josefine Bjerkely (Fotograf og koordinator) og en løk.

Innerst i løken

Helt innerst i løken, bak lag med lek og morro, og bak lag med respekt for service og kvalitet, kan vi skimte lag med hint av et litt filosofisk aspekt. En skulle kanskje ikke trodd at et firma som markedsfører seg med noe så banalt som «vi gir faen», og som skaper brand awareness gjennom en løk, har så mye som et snøfnugg av substans. Tro det eller ei, vi er faktisk ganske opptatt av å være tro mot verdiene våre.  Og det innebærer å kunne stå inne for det vi markedsfører. 

Pretensiøst? Joda, vi innømmer at det høres forferdelig politisk korrekt ut. Og hvor vidt du velger å tro på oss får være opp til deg. Men vi er virkelig genuint opptatt av at det vi kommuniserer på vegne av kundene våre skal ha en positiv betydning for markedet, samfunnet og kundene.